Уважаеми пациенти на медицински дружества[1] в Поликлиника България,
Като партньор на горепосочените дружества, екипът на „Верум Здравен Мениджър“ ЕООД поема Вашето административно-информационното обслужване в контекста на посещението при лекар от началото на 2018-та година.
За нас желанията и удобството на клиента са в основата на дейността ни. Благодарим на всички Вас, които сте ни гласували доверие, сключвайки договор с нас.
Разбираме също, че за малка част от пациентите на нашите партньори, заплащането на такса за административно-информационно обслужване е неприемливо и те отказват да го правят. В тази връзка, бихме желали да информираме, че на база изразен отказ от използване на представяните от нас услуги, считано от 15 май 2018 г. всеки пациент, с отказ от нашите услуги, няма да има достъп до нито една от административно-информационните услуги, предоставяни по смисъла на договора между нашето дружество и клиентите ни.
За клиентите, отказващи нашите услуги, с цел максимална коректност в рамките на следващо посещение, ще бъде предоставен и документ, в който изборът им да бъде официално документиран, а именно – нежеланието да се използват административно-информационни услуги.
В допълнение, всеки пациент, с отказ от нашите услуги, продължава да има достъп до използването на медицински услуги, предоставяни от медицинските дружества по смисъла на НЗОК. Идвайки на място в Поликлиника България, ще бъде получена информация кога може да се получи час за посещение при лекар – на база графика на лекаря и състоянието на пациента към момента на посещението.
В случай, че на по-късен етап, има желание за сключване на договор за административно-информационно обслужване, екипът ни ще предостави допълнителна информация за съществуващите варианти, а именно – договор за еднократно заплащана такса на посещение или договор за абонаментен пакет.
С уважение,
Екип на „Верум Здравен Мениджър“ ЕООД
[1] МКЦ „Моят лекар“ и МЦ „Първа детска консултативна клиника