Вече можете да се възползвате от услугата на Верум Здравен Мениджър – медицински кол-център за лекари и медицински центрове (ДКЦ, МЦ, болница). Вижте какво включва услугата и какви са цените. Услугата се предлага съвместно със софтуерната платформа Консенто.
МЕДИЦИНСКИ КОЛ ЦЕНТЪР

Верум Здравен Мениджър и Consento предлага 2 различни опции за обслужване на телефонните обаждания от Ваши пациенти.
Първата опция е собствен кол център – Верум и партньорската организация Consento осигуряват необходимия софтуер и хардуер, включително телефонни номера от телеоператор, а всички обаждания се обслужват от Вас и нает от Вас персонал.
Втората опция е нает кол-център, при която цялата грижа за обажданията се поема от Верум.
За да ползвате някоя от двете опции е необходимо да имате поне 1 телефонен номер, предоставен от Верум и да сте избрали един от двата възможни плана – Консенто-Стандарт или Консенто-Про.
Вижте подробностите по-долу.
Consento предлага услугата собствен кол-център, която включва:
1.Телефонен номер за медицински запитвания (връзка с лекар)
2. Телефонен номер за административни запитвания
3. Дигитална телефонна централа Asterisk, със следните функционалности:
- Архив на всички разговори с опция за прослушване
- Гласово меню
- Визуализиране на профил на пациента при позвъняване на номер от базата данни
- Click to call – бързо прозвъняване на пациенти с един клик
- Подробни статистики за дейността на кол центъра (брой обаждания, брой пропуснати, брой върнати и т.н.)
- Опашка с пропуснати разговори, поддържане на множество опашки
- Опция за обработване на обаждания с предимство (рейтинг на потребителите)
- Опция за blask list с номера (винаги дава заето при позвъняване)
- История на разговорите с конкретен пациент
- Търсене по телефонен номер и още 12 параметъра
- Подробен списък със статуси на разговорите (приет, пропуснат, от кой регистратор и т.н.) с дата и час
Ако нямате собствен административен ресурс за поддръжка на 2 телефонни номера (медицински и административен) за обслужване на Вашите пациенти, можете да се възползвате от услугата “нает кол-център”. Всички обаждания на Ваши пациенти се поемат от екипа на Верум Здравен Мениджър, а Вие плащате месечна такса спрямо броя проведени разговори.
АБОНАМЕНТИ ПЛАНОВЕ КОЛ-ЦЕНТЪР
Собствен (вътрешен) кол-център
Телефонна линия за административни въпроси / Телефонна линия за медицински въпроси
(препоръчваме да са 2 отделни)
Фиксирана месечна такса за 1 телефонен номер
Цена на обаждане собствен кол-център
Ползване на външен кол-център, който се обслужва от Верум Здравен Мениджър
(към фиксираната месечна такса за 1 телефонен номер, посочена горе, е включена такса външен кол-център)
Фиксирана месечна такса
Цена на обаждане външен кол-център
Консенто-Стандарт
-
Брой потребители до 5
-
Брой пациенти < 5000
-
Собствен или нает кол-център
-
Календар за записване на часове
-
Нотификации по е-мейл
-
Нотификации по СМС
-
Мобилно приложение за пациенти
-
Мобилно приложение за лекари
-
Отчети
-
Техническа поддръжка (време за реакция) до 24 ч
-
Електронно здравно досие
Консенто-Про
-
Брой потребители > 5
-
Брой пациенти > 5000
-
Собствен или нает кол-център
-
Календар за записване на часове
-
Нотификации по е-мейл
-
Нотификации по СМС
-
Мобилно приложение за пациенти
-
Мобилно приложение за лекари
-
Отчети
-
Техническа поддръжка (време за реакция) до 6 ч
-
Електронно здравно досие
-
Дистанционни консултации
-
Разпращане на кампании
-
Дашборд
ДОПЪЛНИТЕЛНИ ЦЕНИ ЗА НЯКОИ ФУНКЦИОНАЛНОСТИ
Нотификации със СМС
Архив с административни документи
Здравно досие за пациент
Ползване на услугата „Разпращане на медицински кампании“ от Верум
Управление на е-мейл кампании от Верум