Вече можете да се възползвате от услугата на Верум Здравен Мениджър – медицински кол-център за лекари и медицински центрове (ДКЦ, МЦ, болница). Вижте какво включва услугата и какви са цените. Услугата се предлага съвместно със софтуерната платформа Консенто.

МЕДИЦИНСКИ КОЛ ЦЕНТЪР

Верум Здравен Мениджър и Consento предлага 2 различни опции за обслужване на телефонните обаждания от Ваши пациенти.

Първата опция е собствен кол център – Верум и партньорската организация Consento осигуряват необходимия софтуер и хардуер, включително телефонни номера от телеоператор, а всички обаждания се обслужват от Вас и нает от Вас персонал.

Втората опция е нает кол-център, при която цялата грижа за обажданията се поема от Верум.

За да ползвате някоя от двете опции е необходимо да имате поне 1 телефонен номер, предоставен от Верум и да сте избрали един от двата възможни плана – Консенто-Стандарт или Консенто-Про.

Вижте подробностите по-долу.

Consento предлага услугата собствен кол-център, която включва:

1.Телефонен номер за медицински запитвания (връзка с лекар)

2. Телефонен номер за административни запитвания

3. Дигитална телефонна централа Asterisk, със следните функционалности:

  • Архив на всички разговори с опция за прослушване
  • Гласово меню
  • Визуализиране на профил на пациента при позвъняване на номер от базата данни
  • Click to call – бързо прозвъняване на пациенти с един клик
  • Подробни статистики за дейността на кол центъра (брой обаждания, брой пропуснати, брой върнати и т.н.)
  • Опашка с пропуснати разговори, поддържане на множество опашки
  • Опция за обработване на обаждания с предимство (рейтинг на потребителите)
  • Опция за blask list с номера (винаги дава заето при позвъняване)
  • История на разговорите с конкретен пациент
  • Търсене по телефонен номер и още 12 параметъра
  • Подробен списък със статуси на разговорите (приет, пропуснат, от кой регистратор и т.н.) с дата и час

Ако нямате собствен административен ресурс за поддръжка на 2 телефонни номера (медицински и административен) за обслужване на Вашите пациенти, можете да се възползвате от услугата “нает кол-център”. Всички обаждания на Ваши пациенти се поемат от екипа на Верум Здравен Мениджър, а Вие плащате месечна такса спрямо броя проведени разговори.

АБОНАМЕНТИ ПЛАНОВЕ КОЛ-ЦЕНТЪР


Собствен (вътрешен) кол-център

Телефонна линия за административни въпроси / Телефонна линия за медицински въпроси

(препоръчваме да са 2 отделни)

Фиксирана месечна такса за 1 телефонен номер

Цена на обаждане собствен кол-център

Ползване на външен кол-център, който се обслужва от Верум Здравен Мениджър

(към фиксираната месечна такса за 1 телефонен номер, посочена горе, е включена такса външен кол-център)

Фиксирана месечна такса

Цена на обаждане външен кол-център

Консенто-Стандарт

18
00
ЛВ На потребител / Месечно
  • Брой потребители до 5
  • Брой пациенти < 5000
  • Собствен или нает кол-център
  • Календар за записване на часове
  • Нотификации по е-мейл
  • Нотификации по СМС
  • Мобилно приложение за пациенти
  • Мобилно приложение за лекари
  • Отчети
  • Техническа поддръжка (време за реакция) до 24 ч
  • Електронно здравно досие

Консенто-Про

30
00
ЛВ На потребител / Месечно
  • Брой потребители > 5
  • Брой пациенти > 5000
  • Собствен или нает кол-център
  • Календар за записване на часове
  • Нотификации по е-мейл
  • Нотификации по СМС
  • Мобилно приложение за пациенти
  • Мобилно приложение за лекари
  • Отчети
  • Техническа поддръжка (време за реакция) до 6 ч
  • Електронно здравно досие
  • Дистанционни консултации
  • Разпращане на кампании
  • Дашборд

ДОПЪЛНИТЕЛНИ ЦЕНИ ЗА НЯКОИ ФУНКЦИОНАЛНОСТИ

Нотификации със СМС

Архив с административни документи 

Здравно досие за пациент 

Ползване на услугата „Разпращане на медицински кампании“ от Верум

Управление на е-мейл кампании от Верум